jessicawrigsell

6/12

Kategori: ALLMÄNT


Nu har jag äntligen fixat så att jag har internet i lägenheten!
De tog ett tag innan jag tog tag i de ;p Ha ha.

Pappa var här igår och hjälpte mig att sätta upp mina tavlor osv.
Det var superbra! Speciellt bra vart de att he upp mina underbara
LP-skivor ovanför soffan! (Ska lägga ut bilder senare idag).

Igår höll jag verkligen på att bryta ihop på katten också!
Han vaknar till på natten och börjar busa! Visst, han är bara katt-valp-
än så länge.. men ändå! Jag blir så  sur på han när han håller på med
kablar och sånt man inte ska leka med! Men han är ju så förbannat söt
så man kan inte vara sur på han heller, när han kollar på en med dom
där ögonen kan man inte vara sur, man får nästan dåligt samvete för
att man har sagt åt han ;p

<3

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Prov ha två kattskrällen som busar med sånt dom inte får och hjälper varandra att göra hyss. och när dom inte gör det så busar dom med varandra i 120knyck genom hela lägenheten hela natten....

    2009-12-06 | 11:42:16
    Bloggadress: http://www.bloggzandra.blogspot.com
  • Zandra säger:

    Jag menar det :D

    2009-12-06 | 20:58:33
    Bloggadress: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här: