jessicawrigsell

17/11

Kategori: ALLMÄNT


Var i stan med Mami igår :) Vi var på Jysk, Rusta, OBS och Expo,
så nu har jag handlat lite grejer till lägenheten! Det kommer bli
så himla fint! Hihi. Nu måste jag bara hitta ett nytt soffbord. De
jag har nu är så himla litet. Sen måste jag köpa speglar ;p haha.

Kändes skönt att stilla köpberoendet lite ;p Hihi.
Har föresten köpt två stycken sminkväskor och nytt smink! :)
Har köpt 11 nya ögonskuggar, 1 mascara och 1 kajalpenna ;p

Sen så hittade jag ett riktigt fynd igår! En himla snygg väska för
bara 20 kr!!! Jag vet att jag inte behöver några fler väskor men
hur f*n skulle jag kunna låta bli att köpa en sån fin väska?
Pappa förstod inte riktigt mitt dilemma, han sa; "Nu måste jag fan
söka hjälp åt dig!" Haha! Tur att Mamma förstår iaf ;p Hon tyckte
också att det var ett fynd. Hihi.


 

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: