jessicawrigsell

15/10

Kategori: ALLMÄNT

Har kollat igenom garderoben lite grann idag.. De mesta verkar sitta bara bra!
Får se om det blir nått plagg som ryker lite senare, det är nästan så att jag
hoppas på de så jag har en anledning att köpa nytt ;p hihi. Det börjar klia i
fingrarna nu, det var längesen jag var och shoppade nu.. eller jag har ju 
beställt kläder, men de är inte samma sak ;p 

Pratade med en gammal kompis idag också :) Det var riktigt längesen vi sågs
och pratade med varandra så nu har vi bestämt att vi ska träffas någon dag :)
Det ska bli kul!



Igår sökte jag ett lite annorlunda jobb ;p Så nu väntar jag ivrigt på svar..
Det är ingenting jag trodde att jag skulle söka men va fan, det går ju att tacka
nej om det är nått man inte vill göra :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: