jessicawrigsell

23/10

Kategori: ALLMÄNT



Det blev en helt ny färg.. Nu har jag äntligen färgat håret!
Ska lägga in en bild sen så ni får se hur det ser ut :)


Jag har även hittat ett antal skor jag vill köpa ;p Ska fara in till stan idag
på ett återbesök och då blir det förmodligen att titta in på skoaffären och köpa
några nya skor.. :) Ska även köpa ett nytt usb-minne.


Var med Sandra igår, jag hjälpte hennne med lägenheten, så nu är det ännu
 snyggare där ;p Det är bara lite små fix kvar nu  sen kommer den att vara
 fullbordad! Hon har ju för tusan betogväggar halva lägenheten! haha. Men vi
 vet ju hur borrmaskiner fungerar, eller? ;p haha. Innan vi fattade! Hon hade två
stycken i lägenheten och den första fattade vi inte vars med "gasade" så då
 hämtade Sandra den andra borrmaskinen och när vi skulle sätta dit en sån där
 grej (stjärn/vanlig) fattade vi först inte hur man skulle skruva fast den. Men
efter en liten frustrerande stund fixade Sandra de, men de vara inte över än.
När hon skulle skruva in skruven så funkade det inte! Hon stog med borrmaskinen
 och jag med vanlig skruvmejsel och vi började samtidigt och jag blir klar före
 henne ;p haha. Så när jag är klar frågar jag om jag ska skruva in den åt henne
 och då inser hon att hon haft in "backen" på borren, så såklart hon inte har kunnat
skruva in skruven då den var inställd på att skruva ut ;p haha! SÖT!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: