jessicawrigsell

29/10

Kategori: ALLMÄNT


Igår så känns det som att jag bara gick in och ut hela dagen ;p Följde med
 mamma ut med hundarna flera gånger ;p och så träffade jag Annelie och pratade
med henne en stund :) Sedan på kvällen så träffade jag Sofie och Sandra(R) :)
 Sofie är och hälsar på här och det var längesen jag träffade henne, det var
egentligen längesen jag träffade dom båda ;p Så det var kul att träffas och
 prata en stund.

Idag så kom Sofie förbi och vi satt och snackade skit ;p Sen kom Sandra
förbi och så for vi upp till henne ett tag ;) Vi ska hitta på något ikväll, så
vi får väl se vad de blir för bus! Hihi.


Ska ta och ringa sötnosarna nu! ;D


Sandra:
"Vart är Vännäs påväg? Jag skäms över att kalla mig Vännäsbo."
Håller med dig! Haha ;p



Kommentarer

  • Johanna säger:

    "var är vännäs på väg?"



    ja, jag vet inte, det är väl ungefär lika gräsligt som vanligt, eller har jag missat ngt?

    2009-10-31 | 15:05:28
    Bloggadress: http://kandubloggajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: