jessicawrigsell

7/10

Kategori: ALLMÄNT

Nu har jag äntligen börjat känna sig som en människa igen (:
Är super känslig just nu.. har ont, mens och abstinens. Allt på
samma gång! Så himla typiskt. Känns som om jag tårar upp för
lite och ingenting ;p Det var inte meningen att jag skulle sluta
snusa, men jag höll upp i 2-3 dagar och kände att det kanske va
lika bra att göra ett försök. Har hållit upp i 7 dagar nu och jag
saknar mitt beroende! När man börjar tänka på det är det helt
sjukt! Det känns som om det varit en sysselsättning/hobby att
snusa. Men jag hade ju planerat att sluta nån gång inte just nu,
men va fan, jag kan inte ge upp än.



Väntar på att Sandra ska komma förbi med mina andra beroenden.
One Tree Hill, How I Met Your Mother och Desperate Housewives (:
Hon kommer nog vilken sekund som helst. Nu har jag en del att se.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är bara duktig håll ut,du klarar de här fint.

    Håller tummarna på att du inte tar en snus,du har ju avklarat så många dagar nu.Kram/Mamma

    2009-10-09 | 07:54:07

Kommentera inlägget här: