jessicawrigsell

12/9

Kategori: ALLMÄNT


Mira, från våran promenad idag (: Hon är så fin!


Jag förstår inte varför jag tycker det känns så jobbigt att fara och jobba
imorgon? :s Jag har kanske blivit lat nu när man har varit ledig ett tag ;p
Är ju van att jobba i stort sett varje dag ;p Men denna ledigthet har gjort
att man tappat bort vanan ;p
Har iaf varit och skrivit av anteckningarna jag missat hos Rebecca idag.
Det var inte så himla mycket. Nu är det en ny sammanfattning vi ska
göra också. Ska se till och göra bort den fort så man slipper tänka på de.
Sen har vi prov nästa vecka också.. Det blir spännande (:
Har kollat på idol ikväll (: Jag missade första avsnitten.. Såg film just
då, Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra! Nu vill man se dom andra
filmerna också (:

Ska nog kolla om det är något bra på tv nu (: Något bra att somna till
senare så man orkar med dagen imorgon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: