jessicawrigsell

15/9

Kategori: ALLMÄNT

Oj oj oj, inte nog med min tidigare beställning idag så har jag beställt mer
kläder ;o Kunde inte låta bli! Det är så kul med kläder, men jag
skulle verkligen behövt en till garderob ;p Det är fullt i mina garderober.
Jag skulle vilja ha en Walk in closet (: Det hade inte varit helt fel!
Köpte iaf två söta tröjor i färgerna brun och vit och ett par byxor i
"boyfriend" modell. Betällde även ett sött påslakanset.

Fashion passes, style remains ;)

Sandra ringde nyss och frågade om jag ville följa med henne på bio (:
Hon hade vunnit två biljetter till "Coco - Livet före Chanel". Såklart jag
hänger på! Vi får se när vi far och ser den, tror premiären är 18/9.

Beställde detta:








15 dagar kvar nu!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    vad kul att du också skaffat blogg, nu känner jag mig inte ensam :P Hoppas filmen är bra bara :D

    2009-09-16 | 07:36:52
  • Sandra säger:

    Jag kände det också :P Jo om du menar nåt om bloggen så tog det mig en vecka innan jag listade ut hur man kunde göra!

    2009-09-17 | 20:18:17

Kommentera inlägget här: