jessicawrigsell

15/9

Kategori: ALLMÄNT

Vaknade klockan 7 imorse av att jag hade en fruktansvärd huvudvärk.
Jag satte mig upp i sängen och kände att min förkylning har blivit värre.
Telefonen ringde och jag hade knappt nån röst ;p Det var från barnomsorgen.
Dom undrade om jag kunde jobba idag.. Det känns förjävligt att säga nej till
jobb! Jag får så dåligt samvete. Men jag kan ju inte jobba om jag är sjuk.
Komma dit och smitta ner alla barnen.. Det är ju inte så snällt ;p

Ska iaf försöka göra klart sammanfattningen som ska in i veckan..
Sen plugga lite grann till provet.
Har även beställt kläder idag (: Det är så kul! Man mår som bättre om man
får shoppa lite ;) Beställde bara en jacka, en t-shirt och en halsduk (:
Det är ju annat som finns på inhandligslistan nu förtiden. Vill ha en byrå
till hallen och till sovrummet sen när jag får flytta till lägenheten (:
Hittade en super snygg byrå och en spegel som jag vill köpa. De skulle
passa så bra i hallen. De finns så mycket man vill ha ;p Tur man får lön
snart (: Då får man fylla på sparkontot lite.


Beställde detta:
(Fast jag tog svart istället för grön på jackan)

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: