jessicawrigsell

21/9

Kategori: ALLMÄNT

Då var de måndag igen.. Dagarna går så himla fort! Kanske är det för att
det blir mörkt så fort nu för tiden. I fredags så var jag iaf med Sandra, vi
for förbi Rebecca eftersom hon hade inflyttningsfest. Jag och Sandra drack
inte men de var trevligt ändå. Varken jag eller Sandra var särskilt pigg,
vi var mest trött. Kanske beror på att vi varit sjuk båda två. Tror att det
var hon som smittade mig ;p Det vart iaf hemgång väldigt tidigt för oss två.
Men det var kul att umgås en liten stund (:


[Sandra]

Annars har helgen varit rätt lugn. Har sett ovanligt många filmer!
Dirty Dancing, 17 again, Kenny Begins och två andra filmer jag inte minns
namnen på ;p Ser nästan aldrig film. Men de är väldigt bra tidsfördriv.

Följde med Rebecca på affären idag. Hon trodde att och var hög ;p
LillBumman då ;p Haha. Vi for på lite andra affärer också, bla Mi Casa.
Hittade en super söt väska! Vart väldigt sugen på att köpa den men..
Jag har så många väskor, skulle behövt göra mig av med ett par stycken
innan jag införskaffar mig fler, har ju över 20 väskor, hinner inte använda
alla. Men dom är ju så fin och titta på :] Rebecca köpte hårfärg, hon ska
färga håret (: Det blir nog super bra. Får väl se senare hur det blev.


[Rebecca]

Ska försöka börja med sammanfattningen snart också, få det ur världen.
Fick veta att vi bara har skola på fredag nästa vecka, det känns skönt, då
missar jag bara en dag medans jag återhämtar mig. För nu är det ju bara
9 dagar kvar (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: