jessicawrigsell

22/9

Kategori: ALLMÄNT

Sitter nu och försöker få klart sammanfattningen.. Det går ganska
fort när man väl har börjat, men det är inte så kul ;p Men men, allt
i livet är inte kul. Tog i alla fall en paus nu, lyssnar på lite musik (:
Var tvungen att kolla hur det går för mina kläder, hoppas på att få
dom i veckan.. Glömde ju att skriva att jag har städat min garderob!
Måste ju försöka lägga alla kläder så man får in lite mer ;p Det ryms
då lite till, men det rymms då inte att hänga upp nå mer, sen så har
jag inga fler galgar.. Måste ta och köpa lite fler så jag har.

[Så här vart det]




Min kusin ringde nyss också! Jag ska få komma och inskola mig på
hennes jobb! (: Det blir ju bra. Då är man inskolad på några ställen.
Sen får man ju betalt på inskolningar. Ska då fara förbi där på måndag
och kika lite. Vet inte vars exakt det är. Men de är ju bra att ta reda på
innan man ska dit på inskolningen ;p

Träffade Johanna en stund igår också (: Vi ska försöka hitta på nått i
veckan. Så vi får väl se vad det blir. For även förbi moster igår, mamma
var där och permanentade henne. Så jag var tvungen att fara och kolla
hur det blev (: Vill ha lite volym i mitt hår också, jag har så platt hår, det
är så tråkigt, och om jag lockar det så far det ur så fort eftersom jag har
så långt och tungt hår. Men jag vet inte om jag törs permanenta håret, vill
ju inte få kärringlockar ;p Ne, nu ska jag ta något att äta och göra klart
sammanfattningen.

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Fin ordning du har i garderoberna. Jag har också försökt fixa i mina men har inte lyckats har för lite plats. Allt ska ju ändå snart ner i kartonger och påsar så.-

    2009-09-22 | 18:38:13
    Bloggadress: http://www.bloggzandra.blogspot.com
  • Johanna säger:

    Ja, hur går det med flyttplanerna? Du lär väl få fler garderober om du flyttar?

    2009-09-22 | 20:50:34
    Bloggadress: http://kandubloggajohanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: