jessicawrigsell

4/9

Kategori: ALLMÄNT

Idag har man haft skola.. Trodde att vi skulle sluta tidigt men vi gick ända till tre ;p
Jag och rebecca gick då ner och köpte en varsin drickyogurt och kexchoklad (:

På tal om Rebecca så var jag och tittade på hennes lägenhet igår (:
Det kommer bli riktigt fint där, är så avundsjuk ;p Nu ska hon bara tapetsera i
sovrummet sen kan hon börja flytta in grejerna (:
Nu vill jag få ett inflyttningsdatum så jag också får flytta (: 

Följde med pappa ut i skogen igår också ;p Han skulle kolla efter kantareller..
Jag gick mest runt och förde oväsen så att det inte skulle dyka upp någon björn ;p
Sen kollade jag ner i marken så att jag inte skulle trampa på någon huggorm.. huvva.
Skogen är läskig! Det slutade iaf med att vi plockade lite lingon sen när vi skulle gå till
bilen så hittade vi kantareller men de var väldigt lite så vi for hem.



26 dagar kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: