jessicawrigsell

23/9

Kategori: ALLMÄNT

Hade skola idag. 2 timmar, det känns jobbigt att fara upp på skolan för
att bara vara där mellan 13-15. Jag och Rebecca sa de när vi gick upp.
Man kommer dit och vi börjar inte förens 13.30 med lektionen sen har vi
rast på de också. Det blir inte så mycket lektionstid kvar. Sen mådde jag
piss idag också, ville verkligen inte upp på skolan. Rebecca bara skrattade
åt mitt klagande.. Hon fick det att kännas mindre jobbigt, som tur var.

När jag kom hem så hade mamma hämtat ut mina kläder som kom idag.
Lillebror hade också beställt så beställningen var på hennes namn. Fick min
jacka som jag inte trodde skulle komma med i första beställningen, det var
ju bra att allt mitt kom i samma paket. Lillebror fick inte ens halva sin
beställningen, det fanns inte i lager och massa knas. Beställde lite mer
kläder idag. Efter de här får det vara bra ett tag, det har blivit mycket nu.

[Beställde detta]








Sandra kom förbi idag också (: Hon ville att jag skulle klippa henne.
Så ikväll har jag klippt Sandra.. Det vart lite fräschare nu iaf.. Och nu
har jag förbjudit henne att färga håret på ett tag ;) Får se hur länge
hon kan hålla fingrarna i styr. Men nu har hon fått lite tips på vad hon
kan göra för att hennes hår ska må bättre. Vi pratade också om att
fara in till stan nån dag, det blir farligt! Jag och Sandra på stan! Vi
kommer då inte hem utan några shoppingpåsar iaf! Det vet vi båda två;)

Idag är det EN vecka kvar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: