jessicawrigsell

18/3

Kategori: ALLMÄNT


Har varit förbi Mamma nu på morgonen, har fått låna hennes
gamla symaskin! <3 Nu har jag så mycket jag vill göra så jag
vet inte vars jag ska börja eller hur jag ska hinna med allt ;p

Har iaf sytt upp en gammal klänning, tyckte att den var förlång
innan men nu vart den perfekt! :-)

 
Före                                  Efter


Igår gjorde jag två skålar också! LP-skålar, supercoola!


Vill göra några till också fast andra former :-) De här är ju dom
första jag gjorde så, de tar ju ett tag innan man märker hur man
 ska göra för att de ska bli bra, hehe.

Kommentarer

  • mami säger:

    Du är bara duktig!Hoppas gamla bettan är snäll med dig och inte trasslar till tråden.Om hon gör de så gäller de att ha mycket TÅLAMOD och LÅNG STUBIN.

    2010-03-18 | 19:13:11

Kommentera inlägget här: