jessicawrigsell

31/5

Kategori: ALLMÄNT


Jag har världens bästa pappa! :)
Idag har han renoverat mitt badrumsfönster!
Det vart superfint!! Sen har han även fixat min
"hallmöbel" som vart lite tvär och vind i helgen!
<333

Haha, han tjatar nästan hela tiden på mig om min skinnjacka ;p
Han tycker att det ska bli så varmt att ha på sig den.
"Skinnjacka, idag!? Du är ju inte frisk"
Haha.

När vi for hem till mig idag och skulle slipa ner listen
runt fönstret så tog jag fram dammsugaren och dolade
på lite.. Sen när han har slipat klart så börjar jag ju och
dammsuga upp dammet och så säger han:
"Du måste verkligen vara stolt över den där jackan"
Haha, jag hade bara glömt bort att ta av mig den :p

Och så när jag kom dit senare idag och vi skulle fara iväg
med fönstret sa han åt mig att ta av mig jackan..
Jag tänkte, jaja... jag gör väl de då!
Så när han står och ska haka fast fönstret säger han:
- Är du orolig nu?
Jag - huh?............
Sen klicka de! Han undrade om jag var orolig utan
skinnjackan så som Maria Montazami är orolig
utan sitt läppstift :p HAHAHA!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men jag då?Är jag bara den där satkärringen dådå elr??=((

    2010-05-31 | 19:07:29

Kommentera inlägget här: