jessicawrigsell

2 november

Kategori: KREATIVT


Jag fattar inte varför jag vart så trött. Skulle kunna gå och sova nu..
Börjar jobba 6:45 imorgon och på torsdag. Skönt att de är korta turer.

Igår kväll pimpade jag mina och Sandras byxor. Skulle laga hennes jeans
och medans jag höll på var jag tvungen att fråga om  jag fick testa några
grejer på jeansen ;p Vart faktiskt bra! Sandra vart också nöjd så då blir
jag bara mer nöjd :) Tog kort men de vart inga bra bilder.. 


Mina byxor. Lappade mina byxor. Vet ej om jag ska slita dom lite..
Har inte riktigt bestämt mig ännu. Ajuste, de är svart bakpå fickorna också.


Sandra med hennes byxor. Lappade hennes byxor och "slet" dom
på knäet, nere vid smalbenet och bak på fickorna. Ser verkligen
mycket bättre ut i verkligheten!! Är som fel färg och dålig kvalitet
på bilderna. Synd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: