jessicawrigsell

15 oktober

Kategori: ALLMÄNT


Jobbat idag, 06:45-13:00. Skönt med en kort dag ibland! Nu vill
jag bara fara och köpa vitt garn! Ska göra en sån där halsduk i
vitt också. Har ju fått låna en vinterjacka utav mamma också,
så jag slipper köpa en just nu.  Tack Mamma! <333

De har ju blivit så kallt! Drygt att hålla på och klä på sig nu ju
när man ska ut. Vill helst bara ta på mig skinnjackan!!!  <3

Tog en paus från halsduks-skapandet. Testar en annan variat
nu. Ni får se om de blir något av de, haha. Förhoppningsvis så
blir de som jag vill. Om inte så klipper jag sönder den! (Tålamod)

Är sjukt sugen på att sy något också! Har ett lila tyg som jag
skulle vilja göra något av! Frågan är ju bara vad? Förslag? :)

Kommentarer

  • luffi säger:

    tackar!!



    nope det har annaform.se gjort!! kika gärna in där!! kram luffi

    2010-10-15 | 22:14:29
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: