jessicawrigsell

10/9

Kategori: ALLMÄNT


Suck. Känner mig så less och trött på allt.
Vill inte göra något samtidigt som jag vill
göra något. Vet inte vad jag vill, drygt!

Nu jobbar jag lördag och söndag.
Imorgon jobbar jag 12:45-21:15 och på
söndag jobbar jag delad, 7:30-12:45 16:30-20:30.
Känner mig inte peppad, men vafan! De är ju bara
2 dagar? Kommer gå fort. När man väl kommer på
jobbet brukar alltid såna här tankar försvinna ändå.

Har iaf varit förbi JB nu ikväll en sväng. Sen på vägen
hem svängde jag förbi 3kr och surrade en stund med
Alex, haha. Hon och hennes jobbarkompis tjaffsar på
som vanligt. Alla andra skrattar bara åt dom, tokas! :)

Köpte föresten en nikotinfri snusdosa idag ist för godis.
De smakar ju ändå godis de här snuset. Räcker dessutom
mycket längre. Har ändå hållit upp med snusningen
riktigt länge nu, har tappat räkningen, 10-11 månader?
Första gången jag köper nikotinfri snus nu.
Definitivt en engångsföreteelse! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: