jessicawrigsell

2/9

Kategori: ALLMÄNT

 Oj va trött jag är! Inte så konstigt då jag har
varit vaken sen 6 imorse. Klev upp och tvättade
sen kom Rebecca förbi och hämtade sitt kort som
legat i min plånbok. Sen for jag till Mamma&
Pappa, följde med Pappa och hämtade ved i
stugan. Sen när vi kom hem så for jag till Camilla.
Vi var en stund hos henne sen for i till Vännäs för
Camilla skulle till Bostöms och köpa nå färg.
Efter de köpte vi glass & for hem till mig :)

& imorgon far Mamma, Pappa, Moster och Göran
till Filipstad. Vill också fara dit! Hoppas dom får de
trevligt där! Jag funderar på om jag ska fara till
stan imorgon och köpa färg så jag kan måla om
i hallen. Får mina infall! Skulle vilja måla om i
sovrummet också, men jag tar hallen först :)
Kommer bli så fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: