jessicawrigsell

7/9

Kategori: ALLMÄNT


Varit i stan idag och slösat lite pengar! Tog med mig
Mamma :) Jag hittade inga vita prydnadskuddar, jag
MÅSTE ha såna, iaf 2 stycken. När jag väl har ställt in
mig på nånting och vill ha något så har jag svårt för att
vänta, vill att saker ska ske snabbt! Väldigt jobbigt..
Så eftersom jag inte hittade några kuddar nu idag så..
Ja. Måste jag in snaaart igen! Haha. Tålamod?

Vart stoppad av polisen idag för första gången dessutom.
Dom hade kontoll på vägen in till stan. Snart haft körkort
i två år utan att ha blivit stoppad. Var på väg att ge han
bankomatkortet istället för körkortet. Haha, är så van att
ta fram de kortet så de var ren reflex.

Imorgon blir de att:
-tvätta&diska
-fara på banken
-fylla på luft i vänster bakdäck
-ringa brottsoffermyndigheten
-promenera

Kommentarer

  • Zandra säger:

    de 2 första gångerna jag blev invinkad av poliser så visade jag inte ens körkortet. dom frågade inte om det. jag fick bara blåsa i alkomätaren..

    2010-09-08 | 09:03:31
    Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här: