jessicawrigsell

9 januari

Kategori: KREATIVT

Jaha då var de söndag då.. Jobb hela nästa vecka förutom onsdag, fast då är de personalmöte. Trivs så bra! Helgen har varit lugn. Har känt mig så himla slut, nästan så att jag trott att jag varit sjuk. Känner mig piggare idag i alla fall. Har till och med lagt in bilderna på datorn. Korten på hur sovrummet vart. De tog sin tid, men har haft så mycket annat att göra.


Just innan jag började måla...

Färgen är mest lik på kortet ovan. Dom andra vart ljusare pga blixt.


Ska köpa en hylla och ha ovanför sängen också. Sen blir de att köpa
en svart byrå!

Nu är de bara att måla om innerdörrarna, färgen på dom är så himla gräslig nu. Huvva. Ska måla dom vita. Sen finns de såklart alltid något man vill göra om. Men de är de som känns mest aktuellt och så sedan skåpluckorna i köket, dom ska också vitmålas och få nya handtag. Skåpluckorna är vita men de är som en mörk vitfärg (gammal).

Aja.. Den listan kan göras lång om man sitter och tänker på de för länge. Haha.. Har spelat mycke gitarr i helgen, man märker att de går framåt ju mer man övar. Även fast mitt tålamod inte är så kul. Att lyssna på musik är så himla avslappnande och inspirerande. Älskar att sitta och kludda då jag lyssnar på musik.
 
De bästa med att kludda är att de inte behöver bli bra. Annat än när
man ska måla en tavla eller något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: